XADO EX120 for Power Steering

15.74 

Revitalizant EX120 za servo krmiljenje (8 ml)

Opis

XADO EX120 for Power Steering – Revitalizant za servo krmiljenje je izdelek namenjen za popravilo, obnovitev in protiobrabno zaščito ojačevalca servokrmiljenja osebnih vozil in ostale hidravlične opreme. Zanesljivo podaljšuje življensko dobo servo krmiljenja in druge hidravličjne opreme. Inovativni izdelek kombinira prednosti formule vsebnosti Revitalizanta ter uspešno odpravlja posledice obrabe in tvori nadaljno zaščito ter zagotovi boljše mazalne lastnosti hidravlični tekočini. Med obdelavo hidravličnih enot izdelek tvori zaščitni kovinsko-keramični premaz na površinah mehanizmov.

Prednosti:

  • Odpravlja zavijanje v črpalki, ki ga povzroča obraba.
  • Zmanjšuje silo potrebno za upravljanje krmiljenja.
  • Povečuje natačnost delovanja servo krmiljenja po le 50-100 km delovanja po uporabi.
  • Zmanjšuje hrup in vibriranje hidravlične črpalke.
  • Zaščiti dele pred obrabo v primeru nizkega nivoja olja.

Uporaba:

  1. Tekočino brizge pred uporabo hranite na sobni temperaturi. Nanesite vsebino brizge v tekočino, ogrete na delovno temperaturo v rezervoarju ojačevalca servokrmiljenja.
  2. Ko je revitalizant nanešen in je motor zagnan, počakajte 2–3 minute in nato obračajte volan 5 minut. Potem lahko motor ugasnete ali vozite kot običajno.
  3. Revitalizacija je zaključena, ko mehanizem deluje 50 ur (ali po 1.500 prevoženih km).

* Priporočeno je razredčiti vsebino brizge z majhno količino (~150 ml) rabljene hidravlične tekočine. Če je tekočina v rezervoarju črpalke servokrmiljenja onesnažena (motna ali je spremenila originalno barvo itd.), je priporočljivo hidravlično tekočino pred uporabo zamenjati.

Dovajanje:

Odmerjanje je odvisno od kapacitete oljnega sistema.

Kapaciteta olja, L Število injekcij EX120, kos.  Postopek tretiranja
1-2 1 enkratno dovajanje
2-5 2 enkratno dovajanje
5-8 3 enkratno dovajanje

Opombe:

Značilen znak, da se je revitalizacijski proces začel, je izboljšanje delovanja krmilnega mehanizma (zmanjševanje sile krmiljenja in hrupa, natančnost delovanja) začenši že od prvih kilometrov delovanja po tretmaju.